16 Ocak Dinamit Bu Sefer Patlayamadı :)

Güzel bir Denizli sabahı daha bizleri bekliyordu uyandığımızda. Her geçen gün seviye atlayıp uçmaya bir adım daha yaklaşıyorduk. Bugün ulaşmaya çalıştığımız seviyeye çok az kalmıştı aslında. 3 yıldır Dinamitin adıyla uyumlu tabusunu yıkmanın vakti gelmiş de geçiyordu bile. Bir gün önceden başarabileceğimize olan inancımızın sağlamlaşmasıyla harika bir kahvaltının ardından düştük yola ve ilk durağımız olan başlangıç tepesine daha sonra nihayet Dinamit’e vardık. Uygun bir rüzgar bizi bekliyordu fakat buluttan engelimiz sisten nazını hala sürdürüyordu. Gönlünü alırız dedik yüklendik malzemelerimizi, toplandık tepeye, başladık brifinge. Tam da tahmin ettiğimiz gibi uzun sürmedi gönlünü almamız. Hemen yer ekibi eğitmenlerimiz kuşanıp seyirlik uçuşlarına doğru Dinamitten kendilerini süzülmeye bıraktılar. Ara ara nazlanan bulutlarımız izin verdikçe bir taraftan uçuşları izledik bir taraftan da önce kulüp pilotu bir kaç arkadaşı daha sonrada sırasıyla başlangıç arkadaşları hazırlayıp tek tek uçurduk. Öğle vaktine kadar uçuşlara nerdeyse ara vermeden devam ettik. İlk uçacak olan ekipten son kişinin de iniş yerine adımıyla aşağıda kanatlarını toplamış gitmek için hazır olan ekip için otobüsümüz hareketlendi. Yol üstünde toplu yemek alımı için birkaç arkadaşı bıraktıktan sonra tekrar tepeye dönen arkadaşlar uçuşlara tam gaz devam ettiler. Günü kullanabildiğimiz kadar kullandıktan sonra otele, yorgun ama 3 yıldır adıyla doğru orantılı olarak patlayan dinamiti yola getirmenin gururuyla döndük. Büyük çoğunluğun uçtuğu ve mükemmele yakın bir verimlilikle geçen gün herkese ilaç gibi geldi.

Kaleciler :)

Hazırlıık :)
Nefis gözlem :)
En uçtan Dinamit..

Bekleyiş :)

Tandem; Pilot:Murat, Yolcu: Ezgi :)

Günün muhteşem görüntüleri :)

Yerleşme, taşıma halleri :)
Hazırlık :)
Heyecanlı bekleyiş hatıra fotoğrafı 1 :)
Heyecanlı bekleyiş hatıra fotoğrafı 2 :)
Heyecanlı bekleyiş hatıra fotoğrafı 3 :)