23 Mayıs Ayaş

Termik dönme umuduyla Ayaş'a doğru yola koyulduk.Tepeye vardığımızda havada tabaka bulutları vardı.Biraz güneşi bekledik.Hava az da olsa iyileşince hep beraber kalktık ve sol tarafta zayıf termiği dönmeye başladık.Ancak belli bir süre tutunduktan sonra hepimiz indik.Tepeye tekrar çıktık ve havanın iyi olmamasından dolayı etkinliği bitirdik.

9 Mayıs Ayaş

Yılın ikinci Ayaş etkinliğine sadece cp ve cp adayları ile gitmek için sabahtan odada toplandık. Aracımıza eşyalarımızı yükledikten sonra teker döndü ve yola koyulduk. Tepeye varır varmaz ilk önce cp adayı arkadaşları kuşandırdık ve uçuşlarını başlattık. Havanın ısınmasıyla beraber cp arkadaşlar kuşandı ver uçuşları başladı. Günü ve etkinliği bu şekilde herkes mutlu bitirdik.




1 Mayıs Ayaş

Fethiye dönüşü ilk etkinliğimizi 1 Mayıs resmi tatilini fırsat bilerek Ayaş'ta geçirdik. 2015 yılının ailk Ayaş etkinliğiydi bu etkinlik aynı zamanda. Haliyle bir çok arkadaşımız Ayaş'tan ilk uçuşunu bazı arkadaşlarımız da ilk orta irtifasını gerçekleştirecekti. Bu sebeplerden etkinliğimiz oldukça güzel geçti. sabahtan ilk sortimizi aktif ve cp adayı arkadaşları ile attık. Daha sonrasında termik aktivitelerinin artması ile cp arkadaşlarımızın uçuşları başladı. Gün sonuna doğru sabah sortisinde sıra gelmeyen cp adayı ve aktif arkadaşımızın uçuşunu gerçekleştirdik. Uzaktaki yağmur bulutlarının yağdırdığı yağmurların rüzgarı arttırması sonucu günü kapattık.
                                        


2015 FETHİYE SİV ETKİNLİĞİ

Kulübümüzde geleneksel olarak gerçekleştirilen siv etkinliği için öncede hazırlığını yaptığımız malzemelerimiz ile 22 nisanı akşamı aştiden otobüs ile yola çıktık.





23 Nisan 2015 

Sabah erkenden Fethiye'ye ulaştık odan da Ölü Deniz'e otelimize vardık. odalarımıza yerleştikten sonra bir hava durumunu gözledik. Ancak rüzgar aşağıda bile çok sertti o yüzden Babadağ'a take-off a çıkmak için rüzgarın elverişli olmasını bekledik. Bu sırada kahvaltımızı yaptık ve heyecanlı bir şekilde sahilde siv sürecince ne yapacağımıza ve nelere dikkat etmemize ilişkin bir brifing yaptık. Ancak gün boyu şiddeti azalmayan rüzgar uçuşa izin vermedi.







24 Nisan 2015

Bir önceki gün uçamayınca bugüne oldukça ümitli ve heyecanlı bir şekilde uyandık. Zaten 23 Nisan günü bol bol dinlenmiştik bu yüzden yol yorgunluğunu atmıştık ve geriye sadece o tatlı heyecanlar kalmıştı. Dolambaçlı ve uzun bir yolculuk sonrasında sonunda babadağ take-off'una ulaşmıştık. 1800 pistinde kalkış şartları uygundu kısa bir brifingden sonra önce eğitmenlerimiz daha sonrasında da bizler belli sıra ve aralıklar ile kalkış yapmaya başladık. Uçuş zamanı geldiğinde artık heyecanımıza ek içimizde büyük bir merak duygusu vardı.

Gün boyunca 2 sorti uçuşlar yapıldı. Uçuşlar sırasında genel olarak her hangi bir sorun ile karşılaşılmadı. Bir çok arkadaşımız yeni şeyler gördü ve öğrendi. Siv artık tam anlamıyla başlamıştı :) İnişler sonrası kanat katlama yapılırken bir taraftan da özellikle kendi kulüp arkadaşlarımızın siv hareketlerini kaçırmamaya çalışıyorduk. Senede bir defa yapıla bu etkinliğin her anını verimli kullanmaya çalışıyorduk.







25 Nisan 2015

Sabah uyandığımızda gökyüzü bulutluydu. İçimizde bir burukluk oluşturdu. Yukarı kalkış alanlarına çıktığımızda bulutlanmalar oldukça hızlıydı ve ilerleyen saatlerde daha da hızlandı ve kalkışa tamamen elverişsiz bir ortam oluşturdu. Manzara olarak harika görüntüler ayağımızın altındaydı ancak uçuş olmadığından içimizde büyük bir burukluk vardı. Bir iki eğitmen haricinde uçuş olmadı. İlerleyen saatlerde üşümemize ek acıkınca aşağı ölüdeniz'e indik. Karnımızı doyurunca yukarı bir umut tekrar çıkmaya karar verdik. Çıkarken aksilik aracımız bozuldu ve kısa bir mola vermek zorunda kaldık. Sonunda zirveye ulaştık ancak kalkış alanında durum hala uçuşa elverişsizdi. Fotoğraflar ve videolar çektik eğlendik en az uçuş çıkmış kadar eğlendik:)






26 Nisan 2015

Üçüncü günümüzde de oldukça verimli geçirmeye çalıştık nitekim öylede oldu. 3 sorti uçuş yaptık ve siv çalışmalarına hızla devam ettik. Bazı arkadaşlarımızın son günüydü ve akşam onları otelden yolcu ettik. 2 gün uçuş olmadığı için siv eğitimlerini bir gün uzatma kararı aldık iki eğitmen ile birlikte 5-6 kişi bir gün daha kalmaya karar verdik.




27 Nisan 2015

Sabah erkenden kalkıp kahvaltımızı yaptıktan sonra araca eşyalarımızı yerleştirdik ve kalkış pistlerine doğru yola koyulduk. Bir gün daha siv etkinliğini uzattığımıza değmesi için günü olabildiğince verimli olarak geçirmeliydik. 3 sorti uçuş yaptık artık bir çok şey eğitim anlamında yerine oturmuştu ve siv etkinliği kazasız bir şekilde oldukça etkili bir şekilde gerçekleşmişti.
Akşam olduğunda otelden çıkış yapıp fethiyede bir akşam yemeği yedikten sonra tuttuk Ankara'nın yolunu. :)





CP SINAVI SONUÇLARI AÇIKLANDI

Beklediğiniz an geldi.Geçen herkesi tebrik ediyorum. Kalan arkadaşlarımıza bir sonraki sınavda başarılar diliyorum.

Geçenler

Bora alpay   87.65
Muhammed Edikli  78.15
Oğuzhan Sucuoğlu  77.85
Hilal Üstüner  77.55
Burcu Kekeç  76.85
Servet Yamaç Ünver  72.9
Burak Şirin  70.6
Furkan Uçar 70.5
Yusuf Coşkun  70

Kalanlar

Burak Değirmenci  72.35 AD
Merve Toksoy  69.7 AD
Ozan Genç  68.2
Fatma Tanrıkulu  67.65
Batuhan Kurtal  64.45
Mevlüt Kabataş  62.05
Elif Sena Pehlivan  60.85
Yusuf Leblebici  60.4
Şahika Tufan  60.25
Ahmet Yusuf Çalkan  59.7
Doğukan Doğan  59
Medine Hande Soyal  56.75
Rıdvan Kevkir  46.5
Elif Bilgin 46.35
Can Tosun  44.45
İsa Seçer  27.7

AD: Acil durumdan dolayı kalanlar

Kulüp Pilotu Adayları ve Aktif Üyeler

Geçenler
Mustafa Aztekin 98,75
Atakan Koluman 95,5
İlknur Abakbigan 94.5
İrfan Çelik 93,5
Ümit Karakaş 91,3
Büşra Bilgiç 86
Yasin Demiryürek 82,2
Burak Ömer Can 75,5

Kalanlar
Serkan Malat 65,8