14 Ocak Kardan Dinamit

Sınav yoğunlukları ve haftalardır uçamamanın üzerimizde bıraktığı yoğun stresi atmak için sabırsızlıkla beklenen gün gelmişti. Bavullar büyük bir heyecanla hazırlandı. Son sınavlarından kurtulan herkes bavulunu kaptığı gibi odanın yolunu tuttu derken teker teker toplanmaya başladık. Minik tatilimizin, farklı bir yerde uçacak olmamızın ve sınavlarımızı atlatmamızın verdiği mutluluk hepimizin tek tek gözlerinden okunuyordu. Bütün malzemelerimizi hazırladıktan sonra otobüsümüze yerleştik ve düştük Denizli yollarına. Az uyuduk, çok eğlendik, bol bol muhabbet ettik ve çok keyifli bir yolculuk geçirdikten sonra otelimize ulaştık. Hemen yerleşip vakit kaybetmeden hazırlanıp tekrar çıktık yola. Önce başlangıç tepesine uğradık, daha sonra seviyesi yeterli olanlarla beraber Dinamit’e ulaştık. 3 yıldır patlayan, tepe bu gün de kimseyi şaşırtmamıştı. Rüzgar ters yönden esiyordu ama bembeyaz muhteşem görüntüsüne hayran kalmamak da elde değildi. İlk defa gelenler şöyle bir keşfe çıktılar. Tabi bu keşif haliyle uzun sürmedi. Yol bizi yoramadı, rüzgar moralimizi bozamadı ve kar topu savaşı başladı :) Yine yorgun düşmedik ama soğuk etkilemeye başlayınca ısınmak için yakınlarda bir sıcak sobalı, mis gibi çayı, vakit geçirmek için muhabbetin yanında oyunları da olan bir yerde öğle yemeği vakti gelinceye kadar oturduk. İyice ısınıp kuruduktan sonra yavaş yavaş acıkmaya başladık ve tekrar başlangıç tepesindeki arkadaşlarımızla öğle yemeği için buluştuk. Yemeklerimizi yedikten sonra tekrar başlangıç tepesine döndük ve rüzgar hala uygun değildi. Eğitmenlerimizin kararıyla etkinliği sonlandırdık ve otelimize döndük. Akşam yemeğine kadar bazılarımız termal havuzda, bazılarımız da odalarında uyuyarak yorgunluk attı. Yemekten sonra şömine başı brifing ve muhabbet de güne harika bir nokta koydu.

Yolculuk Zamanı :)

Kartopu savaşları :)
Dinamit kardan adam hatırası :)

Tavla keyfi..
Yuvarlak masa :)
Kartopu sonrası yorgun düşen üşümüş ekibin ısınma çabaları :)