15 Ocak Bulut Kapatma

Sabah erkenden gitmek üzere hazırlanıp kahvaltımızı yaptıktan sonra heyecanımızdan hiç bir şey kaybetmeden düştük yola. Yine ilk durağımız olan başlangıç tepesine uğradıktan sonra tekrar Dinamit’e doğru yollandık. Bu sefer engelimiz sadece rüzgar değil aynı zamanda Dinamit’i kapatan bulutlardı. Beklemeye koyulduk. Tabi beklerken de patlayan etkinliklerin vazgeçilmezi gunun hatıra fotoğraflarını çekerken inanılmaz eğlendik. Alışılmışın dışında bir eğlence tarzı bile geliştirmiştik :) Bulutlar bizi kıskanmış olacak ki fotoğraf çekimleri eşliğinde geçen etkinliğimize heyecan katacak bir gelişme oldu. Artık birbirimizi görebiliyorduk ve rüzgar da gayet uygundu. Hemen arabaya koşup malzemelerimizi taşıdık ve brifing için toplanıp son hatırlatmaları da dinledikten sonra tam hazırlanıyorduk ki geri dönen bulutların hayal kırıklığıyla tekrar beklemeye devam ettik. Öğlen yemeği vakti de gelmeye başlayınca toparlanıp tekrar arabanın yolunu tuttuk. Başlangıç tepesindeki arkadaşları da yanımıza alarak Karahayıt’ta öğle yemeği için serbest vakit gezisine başladık ve minik gruplara ayrılarak yemek yiyip biraz etrafı dolaştık. Karınlar iyice doyduktan sonra otobüsümüze doluşup başlangıç tepesinin yolunu tuttuk. Görebildiğimiz kadarıyla bulutlar hala Dinamit işgaline devam ettiği için hep beraber başlangıç tepesinde hatıra fotoğrafları çekilip eğlenirken Dinamit’e de iyi dileklerimizi iletmeden edemedik. Günü sonlandırma kararı alındığında burnumuzda tüten termalin sıcaklığı ve en azından malzemeleri taşıyarak uçmaya bir adım daha yaklaşmış olmanın tesellisiyle otelimizin yolunu tuttuk. Dinlenme, termal, akşam yemeği derken hala yorulmayan minik bir ekip de gece Pamukkale ziyareti yapmadan günü bitirmek istemedi. Uçma umutlarımızın biraz daha yeşermesi kayda geçerken, günü harika fotoğraflarla süslediğimiz, bu arada da inanılmaz eğlendiğimiz bir Denizli gününün daha sonlandırdık.

Dinamite gönderme :)
Biz dalgamıza bakalım :)
Fotoğraf çekinirken eğlenmek :)
3buçuk silahşörler buluta karşı :)
Açık hava, uygun rüzgar duası :)
Yeni dizi 'Az Sonra Zombi' Haftasonu hergün 08.30 da :)
Olmazsa olmazdı :)
Diziden kareler 1 :)
Diziden Kareler 2 :)

Sonunda tırmanış :)
İlk yerleşme :)
5 dk öncesi :)
5 dk sonrası :)
Uçma ihtimali öncesi brifingi :)
Karahayıt hatırası :)

Akşam yemeği :)

Gece Pamukkale kaçamağı :)