23 Şubat Alanya

Gazi Havacılık cp adayları için bu sefer Alanya’da. Alanya 630 ve 380 metrelik kalkış alanlarıyla kış koşullarında en fazla uçuş veren bölgeydi.  Her yerde patlayan biz burada da mı patlayacağız korkusuyla gelmiştik.
   İlk gün otele yerleşip denize karşı kahvaltımızı yaptık. Denize bakıp buraya mı ineceğiz burada mı uçacağız diye heyecanlanıyorduk. Toparlanıp aracımıza kanatları yükledik ve çıktık yola. Çıkışlarda rahat olamasak da her yolculuk bizim için ayrı eğlenceliydi. İlk çıkışımız portakal ağaçlarına ağzımızın suları aka aka geçti. Asfalt, kum, taşlık, çamurlu her şekil yoldan geçip 630 metrelik kalkışa geldiğimizde hepimizin heyecanı artmıştı. Heyecanımıza tek engel rüzgar yönüydü. Patlak Gazi yine patlaktı. Zamanı brifingle değerlendirdik. Olası termik bölgelerini, uçuş doğrultumuzu, uçuşlarda neler yapabileceğimizi konuştuk. 380metrelik tepeye geçtik. Batı rüzgarının rotorunda kalan bu bölgeden de kalkış yapamayıp aşağı indik. Sahilde ters çalıştık. Stabil koşullar ters çalışmayı daha da zevkli hale getirmişti. Kanat tepede duruyordu, darbe yoktu, gayet yumuşaktı. Burada geçen zamanın ardından öğle yemeğimiz için Alanya’da Bolu Sofrasını bulup yemeğimizi yedik.  Yine sahile gittik. Sürüklenme ihtimali olmadan, sahil kumunda kanatla uğraştık.
  Alanya kalesinden kalkan pilotların uçuşlarını izledik. Derken bize de sevindirici haber geldi. Tepeye uçuşa çıkacaktık. Hemen araca doluştuk ve uçuş veren 380 metrelik tepeye çıktık. Sıfır rüzgara kalktık ve düz uçuşumuzu yaptık. Sırtlar üzerinden anın tadını çıkararak denize uçtuk ve sahile indik. Böylesine bir manzarada uçmak keyif vericiydi. Sonrasında hepimizin yüzünde ayrı gülümseme vardı. Hepimiz çoook mutluyduk. Otele gidip biraz yorgunluk attıktan sonra yemek için pizzacıya gittik. Günün değerlendirmesini yemek sonunda yapıp otele döndük.