Geleneksel Denizli Etkinliği

^^Tam da heyecanını kaybediyordu uçmak. 40m den yapılan başlangıç uçuşları ilk tadını vermiyordu ki Dinamitte yeniden alevlendi herşey. Gerçekten uçtuğumu hissettim. İlk defa etrafımı izledim keyifle. Kanadıma baktım uçarken, köşesinden güneşi izledim keyifle. Kanadımı ilk defa gerçekten hissettim. Adeta bi sebep verdi bana dinamit paraşütten asla uzaklaşmamak için. Ana temayı verdiğime göre Denizli etkinliğine geçebilirim genel olarak :P Olm pilava saldırın baya güzel, içecek yok mu lan şimdi, beyler bu gece kimin odasını istila ediyoruz?, termale birayla nası girecez lan?. O kadar güzeldi ki herşey :D Hiçbir haftasonu etkinliğinde bu kadar yardımlaşıldığını görmedim uçmak için, tekrar uçmak için. Dinamit gaza getirdi heralde :P Başlangıç tepesi (yol kenarı) ‘ndan yapılan seri uçuşlar olsun, köfteye edilen senkronize küfürler olsun, Alperin tüm camiaya adını duyurması olsun unutulmaz bi etkinlikti. Birbirimizi daha iyi tanıdık. Zaman zaman öküzleştik, zaman zaman ciddileştik. Ama dostluk bağları kevlardan daha sağlam oldu burda :P Gelen kazandı, gelmeyen iç geçirdi eminim :P Nice birlikte etkinliklere ^^
Servet Yamaç Ünver

Gün 1 (18.01.2014)

Başlangıç tepesinde gayet verimli bi gün geçti. Çoğumuz için Zafer Gazozuyla ilk tanışma bugün oldu. Rüzgarın kesildiği anlarda yolda köfte gözledik. Rüzgar öğlen kesilmeseydi uçuşları 2ye katlayabilirdik belkide. Ancak tarla sahibi amcanın teşrifleriyle rüzgar olsa bile uçamayacaktık galiba. Haklı adam ne diyelim… Not: Amca ışınlanıyordu.
Dinamit Tepesinden ise bizlere anca birer sorti uçuş çıkabildi. Sonrasında ise tepede koşulların uygun olmasını bekledik. Tepedeki çay ocağında ilk maaşını alan eğitmenimizin bizlere ısmarladığı çaylarımızı içtik. Beklenen son ne yazık ki olmadı ve günü bir uçuşla tamamladık.
 Neyse işte Denizlinin siftahını attık eğlendik.

Gün 2 (19.01.2014)

Başlangıçlar için ilk orta irtifa uçuşları! Çıktık uçtuk püfür püfür keyfini çıkardık ^^ Vızır vızır katladık tüm kanatları. Bambaşka bi ortamdı orası. Tadını alan bir daha uçmak için koştur koştur inişlere yardım edip kanat katladı. Tam bir pit-stop ekibi gibiydik ^^Bu yılkı başlangıçların şansı dinamite de yaradı günü ikişer sorti uçuşla tamamladık. Akşamı klasik termalde deve güreşi ve sohbet,muhabbet,eğlence..

Gün 3 (20.01.2014)

Burak Ömer 8 uçtu. Valla öyle bi şok oldu ki bize yukarda ne yaptığımızı unuttuk… Şaka şaka :P Gözlemeler şahane (köftelerden sonra), keyfimiz yerinde ^^ Herşey yine çok güzel.Kanadı alan uçtuJ  Gırgır şamata hergün daha keyifli. Tabii ciddiyeti elden bırakmadan. Hergün daha da yakınlaştık daha da kuvvetlendi dostluk bağları. Akşamı klasik :P Bide üstüne oda basmacalarımız başladı o kadarcık yani :P Serkanın telefon şovu ise tecrübe edilmeye değerdi :D

Gün 4 (21.01.2014)

Alper geldi. Bu yazıyı burda bırakırdım ama güzel şeylerden de bahsetmek lazım :P Bütün gün oyun oynayıp fun run turnuvası yaptık. Alplerimizi zar zor kaldırıp arkalarından baktık :/

Akşam üstü ise olması gerektiği gibi Alpere marşlar yazdık. Çokta güzel oldu. 2-3 kişi otobüsümüzü yükledik Bindik otobüse Karahayıta geldik J Yemeklerimizi yedik Helvalarımızı boğduk (abi çok güzeldi yedik diyemiyicem bildiğin soluksuz gitti) Sonra otobüste marş safhası ve ben uyudum. Noldu sonra bilmiyorum ^^’ Klübe varıp yarı uyanık eşyaları indirip yerleştirdik ve bu güzel etkinliğin sonuna geldik ^^ Nice etkinliklere :3